četrtek, 24. april 2014

Dobrodošli :)

Najprej lepo pozdravljeni na mojem čisto novem blogu :D

Že od nekdaj so mi všeč ročno izdelane stvari, od voščilnic, albumov, nakita...vendar nikoli nisem kaj posebej razmišljala, da bi se sama tudi kdaj ukvarjala s tem. Ker pa sem vsako leto za rojstni dan od prijateljice dobila voščilnico, ki jo je sama naredila, sem se začela malo bolj zanimati za take stvari. Najprej sem gledala razne posnetke na youtubu, nato pa sem po spletu pobrskala po hobi trgovinah, začeli so se razno razni nakupi in moje ustvarjanje :)

Velikokrat sem se ustavila tudi na kakšnem blogu ter tam pregledovala izdelke, kako je kaj narejeno, s kakšno tehniko, ... nad videnim sem bila navdušena, zraven pa se mi je porodila kakšna nova ideja :) Med drugim tudi ta, da si ustvarim svoj blog in z vami delim svoje izdelke. Pa je bila dolgo samo ideja, saj nisem vedela kako in kje začeti, vmes sem postala mamica in se preselila, zdaj pa sem končno našla čas in tudi malo poguma da sem si ustvarila svoj blog.

Z vami bom delila nekaj  sicer že malo starih voščilnic (opravičujem se za slabo kvaliteto slik), namreč narejene so bile lansko leto, malenkost pa jih je iz letošnjega leta.

Leto 2013:
















Pa še letošnje: 





Nasvidenje do prihodnjič :)

1 Comments: