torek, 9. september 2014

Mini Album #1

Tokrat sem pa naredila nekaj, kar sem imela v načrtu že dolgo časa, pa kar ni in ni bilo motivacije...zdaj mi je pa le uspelo in nastal je en tak simpatičen mini albumček :) Lahko se ga uporabi za razne slike, misli .... Mere naj bi bile 6x6", pa je ena stran nastala malo krajša..nevem kako, ampak se mi je vse "poklopilo", pa ni bilo treba nič spreminjat :)

Osnova je narejena iz šeleshamerja, prelimala pa sem ga s papirji iz kolekcije Mambi. Robove sem osenčila z distress blazinico.

Album sem naredila po postopku, ki si ga lahko ogledaš tule.

Prva in zadnja stran.
Papir je že sam po sebi zelo lep, ampak vseeno mi je bilo nekam prazno, če bi pustila takega, zato sem dodala šeleshamer in ga poštempljala.

Dodala sem napis in ptičke...




Prva, druga in tretja stran.


Tukaj sem prav tako dodala šeleshamer.




 Celotna dolžina albuma.









Končni izdelek :)



Izzdelek prijavljam na izzive:





3 Comments:

  1. Such a beautiful project. Thank you for sharing at CFTH challenge.

    OdgovoriIzbriši
  2. Beautiful creation!
    Thanks for playing at Suzy Bee's Bloomin' Challenge "Anything Goes" and good luck.
    Ileanaxx

    OdgovoriIzbriši
  3. Beautiful!
    Thanks for joining us at ATSC. Hugs Karin

    OdgovoriIzbriši